hacerrrrr Merhaba 5 haftalık hamileyim ocak ayında işten ayrılmak istiyorum. Ancak hamile olduğum için iş yerinden tazminat alabilir miyim yada almak için 15 gün öncesinden ihbar mı göndermem gerek
Asyaalin hacerrrrr kendiniz ayrıldığınız için tazminat alamazsınız malesef ve evet ihbar sürenize göre o kadar gün öncesinden haber vermelisiniz yoksa siz ihbar tazminatı ödersiniz
acelyaprak hacerrrrr doğumunuz ne zaman? Biliyorsunuz 16 haftalık analık izniniz var o izinlerinizi kullanıp işten ayrılın bence hatta öncesinde birdahaki senenin yıllık iznini de kullanın bende öyle yaptım. 16 haftam dolunca istifamı vereceğim. Şuan çalışıyor gözüküyorum doğum parası alacağım çünkü hakkımız
Nimoss hacerrrrr Maalesef alamazsınız sonuçta kendi isteğiniz ile haklı sebep göstermeden ayrılıyorsunuz. İhbar sürenizi çalışmış olduğunuz ay ya da yıla göre hesaplarsınız. Ona göre de şirketinize önceden bilgi verirsiniz. En az 14 gün ihbar süresi bu çalışmış olduğunuz yıla göre artar.
Cihanella Konuşursanız ve iyi insanlarsa belki çıkış verirler, tazminat almasanız bile bir müddet işsizlik maaşı alırsınız.
hacerrrrr acelyaprak doğum nisan sonrasında gözüküyor. Ocakta izne ayrılırsam tam olarak nisan sonunda izin bitmiş oluyor. Analık izni süresinde maaş alıyor muyuz peki
acelyaprak hacerrrrr ben 32. Haftada çalışamaz raporu veriliyor diye biliyorum. 30. Haftada yıllık izne çıktım tam 32 de analık iznim başladı daha erken oluyor mu bilmiyorum yani 16 haftanın hepsini doğum öncesi kullanabilir misiniz bilemedim. Maaş dediğimiz doğum parası ama onuda doğum yapmadan alamıyoruz malesef
hacerrrrr Asyaalin acelyaprak yani ben her ay boyunca normal maaş alır gibi maaş almıyor muyum ? doğum yaptığımda toplu ödeme mi yapılacak?
acelyaprak hacerrrrr her aya bölmüyorlarmış ya 1 sefer de yada 2 seferde veriyolar asgariden yatıyorsa maaşın 50 bin civarı bişey alınıyomuş
babymom2026 hacerrrrr malaesef kendin ciktigin icin alamıyorsun ben almistim ama evlenince çıkmıştım nikah olunca yani ondan dolayı evlilik sebebiyle çıktığım icin alabildim onun disinda çıksaydım bende alamazdım
hacerrrrr babymom2026 ben evlilikten dolayı çıkınca tazminat alınabildiğinde evlendikten 1 yıl 1 hafta sonra öğrenmiştim 😂😂 o treni de kaçırdım
ABusraaaa hacerrrrr patronun iyiyse aslında tazminatı verenler var bence bı konuş patronunla şöyle. Normalde kendi isteğinle ayrilmada vermiyorlar ama bazı patronlar veriyor.
hacerrrrr ABusraaaa bizim iş yerinde birisi de hamilelikten dolayı izin almış işten her ay maaş vermişler ama aldığı doğum parasını şirkete vermiş
babymom2026 hacerrrrr aboooo insan araştırır ya kiz en azından alırsın 3 5 neyse. Özel sektör allah sabirlik versin 🤦♀️