eslem2121 yok yok bitanem korkma
Ben ilk defa kullandığımda korkmuştum hatta ya içimde kalırsa demiştim eczacıya gülmüştü 🤣🤣 kat kat sarılmış bir sürü makyaj pamuğu gibi düşün emiyor emiyor sonra şişiyor içinde
Zaten boy boy satılıyor ince, kalın vs. Kanaman çok geliyorsa kalın al