Kızlar 9. Haftaya girmemle beraber gecesi bana zehir oldu hiç uyumadığım gibi 6-7 kere istifra ettim ve asla rahatlama olmadığı gibi bulantım geri geldi her seferinde en son sabaha karşı babam (acil hemşiresi) serum alıp getirdi tabi bir doktora sorarak yaptık biraz iyi geldi ve 2 saat uyumuşum damar yolum hala çekilmedi yarın bir daha takacak babam rahatlamam için böyle olup sonrasında geçen var mı :( öncesindede bulantım oluyordu ama böyle aşırı değildi 1-2 defa aşırı çektim sadece