Kızlar selam 2. kızıma hamileyim 26 hafta olucak. bi kaç gün önce ecopirin verdi doktor sağdaki damarda basınçta sorun varmış. İlk doğum normal olmuştu bu konu sezeryana götürür diye korkuyorum. Böyle olupta normal doğum yapan var mı? bir de gebelik şekeriyle uğraşıyorum onun dışında bir sorun yok çok şükür. Sizler napıyosunuz kaç gün var nasıl gidiyor hamilelik 😌