hacerrrrr merhabalar Pazar günü kan testi verdim beta hcg 9250 çıktı. En son reglim 23 temmuzda bitti. İkiz olabilir mi?
babygirl02 hacerrrrr bu ultrasonla belli olur betayla alakası yok benimde 67 bin çıktı ama 1 tane kese göründü
deletedmom43191 hacerrrrr beta ile ikiz anlaşılmaz ve ikiz betası daha cok artar bu normal gebelik gibi
Busraaaakkk hacerrrrr Beta artışı ile çoğu gebeliğin bir alakası yokmuş canım hayırlı olsun bu arada😍
aysegulk07 hacerrrrr benimde reglim 29 temmuzda bitti 1 hafta önce betam 300 çıktı bende yüksek gibi düşünmüştüm ama kişiden kişiye değişiyor demek ki sizin ailede ikiz var mı hiç
hacerrrrr aysegulk07 evet hep benim ailemde var hemde eşimin ailesinde var ikiz olma ihtimali var o yüzden
asliyvs Benimde son regl 20 temmuz betam 5+2 de 5606 cıktı saglık ocagında ilk betam 3 eylülde kadın dogum randevum var detaylar için beklemedeyiz