Aselimm2 valla hamileliğin oetalarında lcwda beyaz kocaman cross terlik vardı önü papatya desenli onu aldım. Çok rahat bir terlik dışarıda sadece onu giyebiliyorum. Doğuma giderken de onu giyicem orada da onu kullanırım ekstra terlik almaya ne gerek var bir gün için güzelce sil yıka lavaboda hastane odasında kullan