cansu_saydam23 Kızlar Ocakta doğum yapacağım acaba uzun kısa kolludan kaç adet zıbın almam gerekiyor ve nasıl kıyafetler almak lazım
Seyda-06 cansu_saydam23 yenidoğan şeklinde değil de 0 3 ay alsanız daha iyi olur bir ay geçmedin giydiremezsiniz
5bmerve cansu_saydam23 doğumum aralıkta olacak genelde zıbınları kısa kollu tercih ettim üzerine giydireceğim kıyafetlerin hepsi uzun kollu ayrıca dışarı çıkarken de mont niyetine giyebilecegi peluş kalın tulumlar aldım astronot tulumumuz da var