Melo2 canım doğum sancıları çok kişiye özel hatta her doğum farklı aynı kişide bile olsa. O yüzden zihninde bir ağrı acı canladırmaya çalışma, seni sadece korkuya sevkeder.
Dpğum sancısının şöyle güzel bi özelliğini söyleyeyim sadece. Mesela geliyor sancı 1 dakika sürüyor dayanılmaz olabilir dayanılır olur kişiye göre değişir. Sonra 5 dk serbestsin hiiiç sancı yok ferahlıyorsun sonra tekrar geliyor sonra bi 5 dk yine yok. Sancı gelince oturuyorsun dinleniyorsun sancı gidince squat hareket devam nefes egzersizi devam bu yüzden sancı dayanılmaz bir şey değil. Gelip giden bir şey. Doğum esnasıda aynı sancı gidince derin nefes alıp hiç ıkınmayacaksın yorulmayacaksın sancı gelince ıkınacaksın sadece derin nefes alıp verirken ıkınacaksın. Bu söylediklerim sürecini çok kolaylaştırır 🤗 birde sancılarını mümkünse ılık suda çekmeye çalış ben suni sancı almama rağmen duşa girmiştim pilates topu üzerinde karşıladım sancılarımı. Çok rahat bi doğumum oldu. 🤗