Nırmal doğumu bekliyorum fakat bebeğim iri 2 3 gün daha beklesem 4 kiloyu aşmış olacak ve açılmam ilerlemiyor yani istesemde nırmal doğum biraz imkansız kalıyor bana☹️ Eğer gelişimi tamamlandıysa sezeryanla bebeğime kavuşmak istediğimi söyleyeceğim doktoruma. Bu arada zaten 2 hafta önde gidiyor ve doktor 36. Haftada BİLe doğsa hiçbir sorun yaşamayız demişti