Bebivekedi 25+3 bende de oldu 24. Hafta’da başladı ilk sol göğsümden geldi sarı yapış yapış doktoruma sordum çevremde başına gelen yoktu doktorum normal dedi iki gün sonra sağdan da gelmeye başladı ama çok değil 2,3 damla şuan bazen oluyor ama hâlâ devam etmiyor sürekli gelmiyor arada bazen damla damla sütün çok olur falan dediler ama onun sütle alakası yokmuş doktorum öyle dedi şuan akıyor diye doğumdan sonra sütün olur gibi düşünme falan dedi onla alakası olan bir durum değil dedi hormonel bir şey bu dedi