Melegimveben Kızlar 4. haftamdayım göğüslerim taş gibi oldu şişti bide acıyor krem falan kullanamaz mıyız yada hangi krem🙄
ZeynepKara Melegimveben süt bezlerin çalıştığı için acıyo 3. Aydan sonra azalıcak ağrıların bende hamile olduğumu göğüs ağrımdan anlamıştım
Melegimveben klebsiella büyümesi sorun değilde ağrısı işte 🤷🏼♀️ neyse 3. aydan sonra düzelicekse bekleriz🤗🤗