[silindi] Ovülasyon testi ile hamilelik anlaşılır mı ? İkisinin de koyu mu olması lazım , ovülasyon geçtiği halde testte silik çıkarsa da normal midir ? Böyle bir şeyin olmadığını biliyorum aama postlarda çok okudum. Aklıma takıldı
Bebegimgeliyor10 [silindi] canım ben adete 2 gün kala elimde ovulasyon testi vardı hamilelik testi de vardı ama hiç ihtimal vermiyordum cunki 1.5 seneyi aşkındır deniuordum elimdeki hamilelik testini ziyan etmemek için ovulasyon testi ile deneyeyim dedim okumuştum cunki pik olunca hamilelik ogrenenleri adete 2 gün kala yaptım ovulasyonu ve çok koyu çıktı ikiside şaşırdım umitlendim hemen hamilelik testini yaptım oda koyuya çok yakındı o şekilde öğrendim ama herkeste olmuyor sanırım yada oluyordur deneyenler farkediyordur bilemem 😍
tahamommy [silindi] ovülasyon testinin yumurtlamadan sonra silik olması çok normal, eğer hamileysen adete yakın tekrardan koyulaşabiliyor ama herkeste olmayabilir, en güzeli çatlamanın 10. Günü gebelik testi yapman varsa çıkar zaten ben hep öyle öğrendim
[silindi] Bebegimgeliyor10 o zaman bir kaç gün sonra tekrar deneyeym. Ben de silik çıktı ovülasyon. Ama pik olduğu gün geçti
Bebegimgeliyor10 [silindi] ben 25,26 temmuzda pik görmüştüm adetim 11 ağustosta 9 ağustosta öğrendim canım betam da 11 ağustosta 547 çıktı ☺️ Ama şöyle mesela benim adete bir hafta kala da silik olduğu zamanlar olmustu cok koyu olması gerekiyormuş ☺️
[silindi] Bebegimgeliyor10 18-19 ağustosta pik gördüm. Bat 3 eylül. 1 inde deneyeceğim hamilelik testim yok tek 1 tane ov. Kaldı :)
october [silindi] tüp bebek benimki. beta 21’ken pikti işte, transferin 5. günüydü çatlamanın 10. günü gibi düşünün regle 4 kala yani normale vurunca
[silindi] tahamommy benim tamamen merak. Bir kaç gün sonra hem gebelik hem de ovülasyonu tekrar deneyeceğim :)