Betulpehlivan Allah korusun benimde 15. Haftamda oldu iğneler haplar 31 bitiyo az kaldı stres çok önemli bende kendimi yedim bitirdim ama nasipten ötesi yokmuş inan düştüm üstüne trafik kazası geçirdik ben bebeğimi hep rabbime emanet ettim hiçbişey olmadı şükür yavruma sen elinden geleni yaptığına inanıyosan üzülme nolur doktorunu ihmal etme başkada elden gelen birşeyimiz yok