Gkcgkc Merhabalar bugün kürtaj oldum bebeğin kalp atışı yoktu. Ama benim hala hafif bulantılarım normal mi acaba bu durumu yaşayan olduysa yazarsa çok sevinirim
Gkcgkc Blueberry0 uyuttular o yüzden bişey anlamadım on dakika sürmüş çok kanama yok az az geliyor zaten doktor bugün adetinin birinci günü olarak sayacaksın dedi yani adet gibi kanama hatta daha az ama ağrı var bu gece regl ağrısı