zahkrii Merhaba arkadaşlar. Ben 17. haftamdayım. Hamileliğim boyunca genital bölgemde sancı, kramp problemin oldu. Ama bu aralar özellikli çok arttı. Hem sıklığı hemde süresi. Dakikalarca sürebiliyor. Sanki genital bölgemde katı bir şey var ve beni zorluyor. Sizce bu normal midir. İnternette araştırmak istemiyorum her konuda garip şeyler yazıyor internette. Bu kadar hamilenin arasında muhakkak bir bilen vardır dedim. Teşekkür ederim.
Sevimgencer zahkrii bende 19 haftalık hamıleyım benımde su aralar genıtal bolgemde agrı oluyor Ama sanıyeler suruyor
Sevimgencer zahkrii oyle cok agır degıl ama agırmaya basladı yanı galıba yerlestıgı ıcın sancı yapıyor olabılır oralarada