rmysalynaa benim ilk çocuğum da kız. Sabahları uyanır uyanmaz tuvalete gittiğim zaman mide bulantısı yaşardım. Bunda da benzer şekilde oldu. Sabah uyandığımda burnum tıkalı oluyor, yutkunmakta zorlanıyorum. Öyle olunca mide bulantisi, öğürme vs yaşadım. Bunda tek farkli olan şey hani yerleşme ağrısı diyorlar ya. 20.haftadayiz bazen oturduğum yerden kalkarken bıçak saplanmış gibi hissediyorum. İlk hamilelikte yasamadim bunu. Gönlümden geçen kız ama hayırlısı olsun. Sağlıkla gelsin