NEHIR15555 9 haftalık bebişime cinsiyet tahmininde bulunabilir misiniz 🥰
yasen1 Ayyyy sizinde yuvarlak benımde böyle yuvarlak hemde basbaya doktora ne zaman gıdıceksınjz bidaha
NEHIR15555 yasen1 5 eylulde gidecem yine ama rahatsizligim var 10 hafta 5 gunluk olacam cinisyet belli olmaz ya 13 den sonra olur o zaman inşallah cağirir giderim siz kaç haftadasiniz
yasen1 NEHIR15555 9+1 bugün bende 4 eylülde gidicem 10 haftalık oluyoruz 12 haftada gene cagırır dıye düşünüyorum