Kizlar bu ikinci hamileligim 31.haftadayim az once karnima bi agri girdi bi baktim kanamam olmus biraz ama sonradan agri kesildi bi onceki hamileligimde riskliydi kanamalarim olmustu 35.haftada dogum yaptim ondan once de bi dusuk yapmistim ama bu hamileligimde risk yoktu kanamam da olmamisti hic sizce acile gitmeli miyim suan