Mnur kendime ise 2 tane boydan gecelik koydum önü düğmeli
1 tane de altlı üstlü koydum yine düğmeli
3 tane külot koydum 2 tane atlet koydum
(Emzirme sütyeni ve atleti almadım alan arkadaşlarıma danıştım aldık öyle duruyor kullanmadık dediler)
1 paket büyük boy depend
2 çift kalın çorap koydum
1 yüz 1 el havlusu koydum
(belki duruma göre duş alırsam diye de bir büyük havlu ve şampuan tarak vs koydum)
1 çift altı kalın terlik koydum
(yine aynı şekilde lohusa Taci terliği toplarına hiç girmedim ben 😂)