Merhaba kizlar 39 haftalik hamileyim ara ara sancilar siddetli vurup geciyor ve surekli cok fazla akintim oluyor. Bide kaka yapma hissiyati var 1 haftadir. Bunlar disinda baska bir belirtim yok.
Doktor 40 haftaya kadar gelmezse kız bebek suni sanci ile dogurtacağız dedi :( herkez suni sancı cok kotu diyor. Cok korkuyorum. Kendi sancilarim ile dogurmak istiyorum bu benim 2. Dogumum ilk oglumda kendim 38 haftada 2 saatte kendi sancimla dogurmustum ama bu kizce gelmiyor. Doktorun önerileri bol bol merdiven in cik dedi ama evim dubleks zaten gece gunduz inip cikiyorum. Hergun oglumu parka goturup getiriyorum yuruyus yapiyorum. Bunlar disinda bana onerileriniz nelerdir?
Hatta esimle birlikte iliskide yasiyoruz sperm tetikliyormuş dogumu diye.. ama yok hala gelen giden 🥺 baska neler yapabilirim?