Eso1212 34+4 benim kızım 2.113 gr doktor biraz küçük dedi google bakıyorum normal diyor kime inanacağımı şaşırdım. İster istemez küçük olması biraz canımı sıkıyor. Gebelik şekerim var insulin kullanıyorum, aksine şekerden dolayı kilolu olması lazımdı ama kilosu az. Şekerden dolayı doğru dürüst beslenemiyorum acaba ondan mı, kendimde 2.800 gr doğmuşum bana mı benzedi yoksa….