kalbenatlas İşe başlarken sizden sağlık raporu isteyecekler oradan anlarlar ve söylememeniz de etik değil güven sorunu teşkil eder ve neden söylemediğinizi de açıklamak zorunda bırakılırsınız. Ayrıca işletmeyi de zan altında bırakmış olursunuz biliyorsunuz gebeler 7,5 saatten fazla çalıştırılamaz gece vardiyasında da çalışamazsınız o sebepten gebeliğinizi bilmeleri gerek. Bir de eğer gebelik kontrollerinde rapor falan alırsanız sisteme düşünce görürler.