Gltn_26 38 haftaligim ama bebek 40 haftalik görünüyor kilosu 3700 doktorum artik doğumun olmasi lazım diyor ama doğuma almadı sancı yada açılma olmadığı icin ananas suyu iç merdiven in çık felan dedi haftaya kontrol icin gün verdi sizde böyle olan var mı
Eliffbaby Gltn_26 ben de tam 38 im bugün kontrolüm vardı 3100 gr dedi kilosu 8 günde 60 gr almış sadece bana az geldi ama doktorum 2.5 kiloyu geçmesi yeterli bizim için son haftalarda az alır zaten dedi. Sadece hafifff kasılmalar var başka da hiçbir şey yok açıklık kontrolü de yapmadı zaten 🤷🏻♀️ size yaptı mı ? Haftaya bugün gel dedi
Gltn_26 Eliffbaby haftamız aynıymış aslinda benim geçen gafta hafif sancım çıktı oyle olunca baktılar açıklık olmayınca eve gonderdi bebeğiniz dogum pozisyonu almismi
Eliffbaby Gltn_26 evet başı kanala yönelmeye çalışıyor diyor üç haftadır 😀 başka gelişme yok sancınız kaç Çıkıyor ?
Gltn_26 Heleniko inşallah canım 28.haftadan sonra hep ileri oldu yani ilk kızım 38+5 te doğdu onda sıkıntı yaşamadım ama bu beni tereddütte bırakıyor