iclalll Kızlar pzt sezeryan doğuma giricem inşallah ilk doğumum bugün telaşla bende sormayı unuttum onlar da söylemedi aç mı gıtmem gerekıyor veya ıntermette ojelı gıtmeyın vs yazıyor dıkkat etmem gereken şeyler varmıdır yardım plsss
ppmerlina iclalll sezeryan dediğimiz şey bir ameliyat olduğu için diğer ameliyatlar gibi düşünüyorum ve genellikle 12 saat öncesinden yeme içme derler
Daisyy000 iclalll 12saat öncesinde yeme içme kesilecek- su da dahil. Oje sürmeyin,piercing,küpe gibi aksesuarlarınızı çıkarın. Tabiri caizse anadan doğma olacaksınız. Müslümansanız hastaneye gitmeden önce abdest alabilirsiniz. Aklıma gelenler bunlar 🤭
Catperson iclalll gece on ikiden itibaren yeme içme bırakılıyor, hiçbir takıya izin yok, oje konusunu bilemiyorum hiç aklıma gelmemişti. 🫢
Zeynepackgz Birgün öncesinden saat gece 11-12 ydi galiba o saatten sonra ne yemek ne su içmemn lazım bnm ilkim öyleydi