4yaprakliyoncam kayrasu valla acilde 2 serum yiyorum yine geçmiyor bi başladımı bende 3gün sürüyor 2tane parol alıyorum peşpeşe hemşire demişti oda fayda etmiyor nane yağı duymuştum onu deneyeceğim
Turuncukelebek kayrasu sade Türk kahvesi içip bol. Kahveli üstüne bir sürü su içiyorum eğer ilk başladığı an yaparsam ise biraz yarıyor yoksa 4 gün hiç geçmeden çekiyorum. Agriyi
Bulutlarda kayrasu Sade türk kahvesi yap sonra üzerine limon sık iç çok iyi geliyor. Normalde koyduğun kahveden daha az koymanı tavsiye ederim limonla baya acı oluyor içemeyebilirsin
QueenBahar_ kayrasu gebeliğin ilk başlarında başladı 20 haftalık olucam yarın hala geçmedi ara ara çok ağırir sanki yere bakınca gözüm dökülecek gibiymis artık parol içmeyi bıraktım faydası yok Kaç haftalıksin ne zman başladı senin Allah şifa versin ,😍🤲🏻
hamilesavis19 Hamile olduğum için ilaç kullanmaktan kaçınıyorum. Yüzümü soğuk suyla yıkıyorum, hava almaya çıkıyorum anca böyle bir zaman sonra ağrıyı unutuyorum 🥲ama gerçekten kronikleşmiş biçimde her gün öğle saatleri o baş ağrısı beni yokluyor
Busraaaakkk kayrasu normalde sadece Arveles‘le baş agrımı kesebilirdim hamilelikten beri bu üçüncü başımın ağrısı asla çözüm bulamıyorum ben de parol içip Allah’a dua ediyorum😄😄
kayrasu Busraaaakkk bende brufen içerdim şuan içemiyorum parol da çok etkisi yok 1 2 gün çekiyorum Rabbim yardımcımız olsun