Kızlar 28+5teyiz. tam 2 haftadır hastayım ilk bi hafta sadece boğazım şişti evde sadece çay,limonlu su,ılık süt , çorba gibi şeyler yaptım boğazım geçti ama bu seferde burnumla kulagım tutuldu amma ben hayatımda hiç böyle tutulma yaşamadım🥲 doktora gitdim hem kendi kadın dogum doktoruma hem de kulak burun boğaz doktoruna birlikte bi tedavi yöntemi belirlediler yapıyorum 1 haftadır. Antibiyotik kullanıyorum 1 haftadır bugun bitiyor. Ama ne burnum açılıyor ne de kulagım🥲 burnumdanda inanılmazzz akıntı geliyor deniz suyuyla yıkıyorum geçiyor açılıyor 3 4 saate tekrar aynı tıkanıklık🥲 bu nefes alamamalar yuzunden sancılarımda başladı rahim agzı kısalmış. Basına gelen varmı böyle bi şey nasıl geçer napmam lazım 🥲🥲