su_96 6. haftada kalp atışı azdı 7 de durdu kürtaj oldum. 2 regl olduktan sonra denedik ilk ve hamile kaldım çok şükür şu an 12 haftalığız. Daha az önce bir doktor videosunu izledim gereken kan testlerini yaptırdıktan sonra (tiroid, toxoplazma filan vardı hatırladığım testler) şu kadar ay bekleyin diye bir şey yok kendinizi ne zaman hazır hissederseniz diyordu. Ben de kürtajdan 2 hafta sonra bi kontrole gitmiştim kadın doğuma sıkıntı yoktu 2 regl sonra denedik ilk denemede oldu. Her doktor farklı söylüyor bu arada o süreyi 1 ay diyen var 3 ay diyen var 6 ay diyen var hepsini duydum yani.