Ofinisss Hazırlıklar nasıl gidiyor, hamileliğiniz ne şekilde ilerliyor? Bebeklerimiz iyidir inşallah, boy kilolar ne durumda :) Biraz muhabbet edelim 🤍
nilsumm Ofinisss Canım bende 31+0 haftamdayım ama gebelik şekerim çok yüksek açlık 168 tokluk 225 birde bundan dolayı bebeğimin kilosu biraz fazla 1 hafta önden gidiyor en son 30 haftamda gittim doktor 31 haftalık dedi 1900 kilo boyunu sormayı unuttum şuan 32+0 haftalık doktora göre 1 hafta önden gittiği için
Simalerdem Ofinisss ay hazırlıklar tamam bizim 33+3 olduk bugün kilosu 2.070 boyu da 43 cm heyecanla doğumu bekliyoruz 🙏🏻🥰
Annekuzusu123 Ofinisss 33+6 yarın şükür 34 oluyoruz artık yatakta dönmekte zorlanıyorum zor uyuyorum uykusuzluk baş ağrısı çekiyorum mide bulantım da oluyor kolestaz şüphem vardı yarın safra enzimlerine bakılacak inşallah çıkmaz ya
Ofinisss @ifo Hamilelikte kulakları eşe bile yıkamak gözleri kapatmak gerek sanırım. Eğer sağlıksal olarak stresliyse de umarım her şey yoluna girer bebişinize sağlıkla kavuşursunuz 🫶🏻 Cinsiyeti nedir peki
ifo Ofinisss kız 🌸🎀 kendimle alakalı sorunlarım var bebeği etkiledi kilosu biraz düşüş haftasına göre eşim den Allah razı olsun o en büyük destekçim annemle beraber
Ofinisss @nilsumm Ah maşallah tontişe.. Ama sanırım 2 haftaya kadar önden gitmesi sorun değil ama normal doğumu zorlaştırıyormuş bu şeker olayı. Suyunuzun durumu ne durumda cinsiyeti ne peki
Ofinisss @ifo sabah her kalktığımızda bebeğimiz ve ailemiz bizimle halen bu dünyada sevgiyi ve nefesi paylaştığı için mutlu olmalı ve hayata pozitif bakmalıyız.. Sorunun ne olduğunu bilmiyorum ama ben de çok problem yaşıyorum. Bu aralar bu şükür penceresi ile hayatımı ilerletmeye odaklanıyorum
ifo Ofinisss piskolojik sorunlar diyorum ben buna panik atak sonrası hisler diyelim kafam da geçmeyen hisler var 2 aydır günlerim zehir gibi geçiyor hiç mutlu değilim
Ofinisss @Simalerdem Ben de dün hastane çantamı hazırladım 🥲 Hem korku hem heyecan aldı başını gidiyor 😂
Ofinisss @ifo Gerçekten hiç bilgim olan bir konu değil.. inşallah bir tedavisi ve yolu vardır. Allah bebeğinizle sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah
Simalerdem Ofinisss bi problem çıkmaz erken doğmaya kalkmazsa ekimin ilk haftası gibi, sizin ne zaman?
Bumah Ofinisss 33+5 artık ciddi anlamda zorlanmaya başladım sağlıklı bi şekilde tam 38 de doğurmak istiyorum 🙏