Bhrtprk Merhabalar. 36 haftalık hamileyim. Doktorum ahududu yaprağı çayı içmemi söyledi. Normal doğumda kolaylık sağlar dedi. Daha önce kullanan var mı acaba?
Bhrtprk zeynepnazli evet Eminönü’nde Mısır Çarşısı’nda aldım. Günde bir bardak içiyorum. Doğuma yakın günde 2 bardak içersin dedi. Rahimi yumuşatarak normal Doğumu kolaylaştırıyormuş
Beyzan Bhrtprk 1 haftadır çünkü ebe 36 da başla dedi ama yanında da her gün 1 bardak adaçayı iç dedi ama onu almadım