Nesli97 Esmademir34 evet haftasıyla uyumlu dedi zaten kendimde minyonum çok kilolu olmuyor bebeklerim oğlum 38 haftada 3 kilo doğmuştu bu da aşağı yukarı öyle olur sanırım
Esmademir34 Nesli97 34′den sonra hizlimi aliyorlar kilo azmi aliyorlar cnm bnde seker oldugu icin iri bebek olur diye korkuyorum
Busmumyy Esmademir34 33.haftada 2650 idi ama bende iri bir kadınım bebek de önde 2 hafta kadar doktorum diyet yapmamı istiyor geriletmek için
Esmademir34 Esmamuaz Benimkide gelişimi 4gün önden gidiyor 2700 fzla geldi gozume ama doktor norml dedi 34+2deyim gelişimine gôre 35.hafta
Esmamuaz Esmademir34 şeker varsa o yüzden normal demiştir benim şeker yok yarın 36 haftalık olarak kontrole gidicem bakalım ne diycek
Esmademir34 Esmamuaz bu arada Kontrollerin kac haftada bir cnm birde nst yapildimi hic bn bugun giitim 3 hafta sonra cagirdi 37.hafta nst henuz istemedi
Esmamuaz Esmademir34 31. Haftada nstye başladı 2 haftada bir gel dedi doktorum yarın da sezeryan gününü belirliycez inşallah
Esmademir34 Esmamuaz Senin neden sezeryan cnm nst yi bnm doktor neden bu kdr geç gönderiyor aklima takildi