Hcg 2739 4 hafta 1 günlükken kese göründü. 5 hafta 2 günlükken de tektaş yüzük görüntüsünü gördük yani yolk sacı gördük ama embryo henüz gözükmedi. Ara ara kahverengi lekelenmelerim oluyo hiç kesilmedi şu an 5 hafta 6 günlük hamileyim; rahim ağzımda nohut büyüklüğünde polip varmış. Doktor kalp atışı duyduktan sonra onu alalım ki kanama nereden anlayalım dedi. Başına böyle bişey gelen var mı? Özellikle polip alımı embryoyu etkiler mi ondan korkuyorum.