Herkese merhaba hamileligimi öğrendikten sonra bu sayfada ikinci kez kayıt açtım 9 ay boyunca hemen hemen her sohbeti okudum yeri geldi çok korktum yeri geldi evham yaptım yeri geldi heyecandan içim içime sığmadı ve sonunda 38.haftada sürpriz bir şekilde mis kokuluma kavuştum şükürler olsun. Hamileligimin başından beri sancılı geçmişti ama ağrıları dinlemeyip kendimi çok da yormadan rutin hayatıma devam ettim kizimdaki gibi çok evham yapmamak için asiri neşeli bol kahkahli bir hamilelik geçirdim elhamdülillah 37+6 da yine sancim varken en ufak hazırlık yapmadan ne buzluk ne ev temizliği detaylı yapmadan ağrılara aldirmadan dolap katladim sanci geldikçe kafamı dağıttım çünkü doktoruma göre daha çok vardı açılma hiç yoktu rahimde yumuşama ve düzensiz hazırlık sancıları vardı akşama kadar uğraştım artık içime şüphe düştü hareketleri azaldığı için bebeğimin akşamına acile gitmeye karar verdim kontrole 3 4 gün vardı daha rahat rahat hazırlandım çünkü nasılsa geri gelirim diye nazlı nazlı hastaneye gittim hatta bir sigara içmek istedim girmeden acilde kontrolde sadece alttan baktılar hareket az dediğimde nst ve ultrason bakilmdan bi de ne görelim 4 cm açıklık dogum başlamış ben panik oldum nasıl daha vardı ama diye kapıya eşime haber vermeme dahi izin vermediler fakat ben evde çantamı alıyım kızıma kalacak yer bakıyım geliyim diye kagit imzalayıp çıktım eve geldim işlerimi hallettim kızıma oje sürdüm evi toparladik komşum ve eşimle oturdum biraz gece 12 de hastaneye döndüm hatta son kez diye eşimle tos yedik bahçede baya oturduk filan derken artık girdim içeri ve direk yatısim yapıldı ebeler sancilarimin çok olduğunu ama doğum için yeterli düzeyde olmadığını söylediler sabaha kadar kendi sancimlq sabah 7 de suni destegiyle ilerlettiler evet zor sanci safhası ama maşallah bence bana ebeler hiç mi hissetmiyorsun sancıyı dediklerini hatırlıyorum var ama karşılıyorum sancıyı dedim meryem ana otunu bile hastanenin güvenlik ablasi niyet edip koydu suya devlet olmasından dolayı çok korkuyordum ama o kadar iyilerdi ki hepsinden Allah razı olsun meehem ana otuyla beraber bile olsa açıklık hızla ilerlemedi çünkü ot suya tam girememisti otu iycw suya bastım fetih suresi okudum 2 buçuk saatte bir refakatçi aldılar sanci odasına 3 kez girdi bana refakatçi en son annem geldiğinde dayanamıyorum dediğimi hatırlıyorum o esnada 5 cm yeni ulaşmıştı açıklık suda tam açılınca bence ot annem çıktı 5 dkakia geçmedi ikinma hisssi gelmeye başladı bu arada suyumu ebeler patlatmistu süreç ilerlesin diye o da dayanilmayacak gibi değildi annem den sonra seslendim ikinma geliyor dayanamıyorum bidey yapin diye ebe kakan gelmiştir yap önemli değil dedi hayır kaka değil dedim kadın baktı bi de ne görsün 9.5 cm açıklık çatala zor aldılar sadece Allaha ve ebelere guvendim talimatlarinj çok iyi dinledim ve yarım saat dahi sürmedi güzel oglum kucağımdaydi sürece güvenin Allaha güvenin en önce öyle bir yardım ediyor ki mevlam ben bu yogun korkuyla şükürler olsun basarabildiysem herkes yapabilir sanci tabiji zor ama geçici olduğuna ve doğru nefes egzersizleriyle sakinlestirmeyi bilirseniz çok kolay geliyor Allah herkesi bir avazda kurtarsın kimseyi farda bırakmasın iki günlük olduk şükürler olsun hepinize hayırlı ve çok kolay doğumlar diliyorum uzun oldu helal edin🤣🤣💙🩵