bbety
Nur_cbn şuan ikinci hamileliğim 3gün önce gittim kontrole doktorum ikili test çöp önermiyorum nıpt testi yaptırmak istersen yaptır dedi 8+6yım şuan 10hafta ve sonrası yapılıyormuş 10.haftamı doldurmayı bekliyorum merkezi arayıp ücret bilgisi alıyorsunuz yani ben öyle yaptım kafanıza çok takarsanız amniyosentez (bebeğin kesesinden su alma) %99,99 doğru sonuç bu dediğim test %99 doğru