Benim oğlum 1 haftalıkken 17 çıkmıştı değeri. Doktor iki gün sonra yine bakalım dedi yatirmadi değer aynıysa yatiracaz dedi. Ben o iki gün boyunca durmadan emzirdim yarım saatte bir uyandırdım emzirdim. Bol bol kaka çişini yaptı. Zaten çiş kaka yaptıkça sarılık gider. Gittiğimizde değeri 13 olmuştu yatirmadi çok şükür