Kızlar çok görüyorum burda eğer gebelik varsa koyu oluyor ovülasyon diye benim 5 gün kaldı bat 1 Eylül ovülasyon denedim bu şekil çıktı daha mı koyu olması gerekiyor yoksa zaten günüme var diye bu şekil mi çıkıyor yoksa normalde bu şekil çıkıyor mu kafam karışık