Kezban_422 yesilgozluyum adet iniz gectimi kaç gün sonra kan verdiniz baya yüksek cıkmış maşşallah hamilesiniz
yesilgozluyum Kezban_422 adetim 9 gün gecikti evde hamilelik testi yaptim pozitif çikti ama kan tahlilini yeni yaptirdim
Angelaass yesilgozluyum ya kan tahlilinde o çok net belli olmuyor ultrasonda anlarsın daha iyi doktora git hiç vakit kaybetmeden hayırlısı olsun
gulo0307 yesilgozluyum tahlilde kaç haftalık olduğu anlaşılmaz son adet tarihine göre hesaplıyor doktorlar herşey yolundaysa sadece bi ihtimal değer çok yüksekse ikiz olma olasığı oluyor Tebrik ederim bu arada ❤️
Kezban_422 gulo0307 hmm baya geçmiş iyi şükür yüksek çıkınca korktum bende neden derseniz ben mol gebelik geçirdim de bnm değer olması gerkenden yüksekti o yızden ama sizin gayet iyi adet gecikmesine göre hayırlı olsun inşallah 😊😊🤲🤲
FatmaZehra06 @yesilgozluyum kac haftalık olduğu beta degerıne göre bellı olmaz son adet tarıhıne göre olur canım ama degerın baya yüksek belkı de ikiz gebelık Olabılır
Angelaass yesilgozluyum değerin çok yüksek ne kadar gecikmen oldu ki bir doktora git bu değerle ultrasona girmen gerekiyor
Simsimsem yesilgozluyum betaya göre hamilesiniz, son adete göre 5+6 haftalıksınız. Betanız da normal bence. İkiz mi değil mi kese görmeden bişey diyemeyiz maalesef. Sağlıkla ilerseniz gebeliğiniz. ☺️