Loveis dygee bende egemen düşündüm bi ara sonra oğluma baktım egemen tipi yok dedim vazgeçtim daha güzel bişey arıyorum 🤭 Hala ismimiz yok, Allahtan isimli şeyler yaptırmıyorum 😂
beyzanuruzumcu8087 dygee egemen koyacaz biz Allah’ın izniyle çok hoşuma gitti bu isim bence gayet güzel 🩵😅
Burdabirivar1 Bizim cinsiyetimiz belli degil ama erkek olursa da egemen düşünüyoduk ama pek icime sinmedi gibi geliyo bilmiyorum belki de kiz o yuzden boyle hissediyorum:)
dygee Burdabirivar1 benim ilk düşündüğün isimlerden biri aslında ama bilemiyorum da ya aman başka isim de begenemiyorum da 😀
Loveis dygee insana bakınca az çok aa sende şu isim tipi var deriz ya , bende oğlumda egemen ismini hissetmedim.
dygee MadameTussauds AA çok güzel vazgecemiyorum Egemen isminden soyadimizla da uyumlu da nasıl bir çocuk acaba 😀
MadameTussauds dygee Bende vazgecemedim ve koydum ismi ogluma sükür 🤣😍 Oglum öyle cok yaramaz degil normal yasina göre yani 😍
dygee MadameTussauds hmm anladım bende istiyorum egmen diye sevdim seviyorum diğer isimlere alisamiyoruz koyacam sanırım bizim soyadimiz da e garfinile başlıyor 😀