Kyky tam değil ama epey düştü. Enfeksiyon değeri yüksek olunca benim sancılarım da artmıştı nts sonucunda da ara ara sancım çıkıyordu. Şimdi eskiye göre biraz daha azaldı çok şükür ama hala geçmedi yalancı sancılar geliyor bide ben desefin diye bir iğne vurdurdum 3 gün boyunca sabah akşam o da iyi geldi bana enfeksiyon için.