14+2yim 🥰bulantılarım çok aç olunca oluyor ama iştahım pek yok zorla yiyorum bir şeyleri 🤷🏻♀️Cinsiyetimiz belli değil,hissetme konusunda da vallahi çok garip gelecek ama 12 haftada hissettim sonrasında doktora gittim tam hissettiğim yerdeymiş bebişim 🤭2.gebeliğim onunla etkisi olabilir 🌸