Aybarsalt1 Merhaba 19 haftalığız 4lü testimiz riskli çıktı bu durumu yaşayan var mı karnımdan sıvı örneği alınacak down sendrommriski için çok korkuyorum
gunelnasirli97 Aybarsalt1 merhaba sizin sonuçlar çıktımı? Benim 4lüde aynı riskli çıktı NİPT testi versm bekliyorum cevabını sizde ne oldu peki?
alya25 @Aybarsalt1 canım hiç korkma benim de 3lu testim yüksek çıkmıştı amniyosentez oldum karnımdan sıvı alındı işlem esnasında da acı hissetmiyorsun sinek ısırığı gibi hiç korkma içini ferah tut sonuçlarında temiz gelir inşallah. Ultrasonda herhangi bir belirti görüldü mu
Aybarsalt1 alya25 ultrasonda bağırsağında parlaklık göründü sizin sonuçlarınız nasıl çıktı amniyosentez sonucunuz
Sayke Aybarsalt1 siz yine de araştırın. Bide şöyle bi durum var, en kötü ihtimalde bile bebeğinizden vazgeçmicekseniz, böyle bi riske değmez bence. Çok görüyoruz, bebek şöyle hasta, böyle hasta denilip turp gibi doğan çocukları.
alya25 @Aybarsalt1 benim de aynı şekilde ultrasonda bagirsaginda parlaklık çıktı ama sonuçlarım temiz geldi sukur bol bol su iç günde en az 3 litre bağırsaklarında ki parlaklık en son muayenede yok denecek kadar az olduğunu söyledi doktorum. Bagirsaginda parlaklık var Down sendrom belirtisi diye düşünme sakın bana da aynısı dendi temiz geldi tüm sonuçlarım.
Zeynepefem gunelnasirli97 bişey sorabilir miyim bu test sonuçlarında bebeğiniz hasta çıkarsa ne oluyor yani bi tedavisi var mi bu testler boşboş mu yapılıyor merak ediyorum? Doktor banada yaptır dedi ama kararsızım. Bir tedavisi varsa tabi yaptırırım
gunelnasirli97 Zeynepefem hayır tedavisi yok bence genetik hastalıkdır bunlar. Ama testi temiz çıkan hasta doğulan çoçuklarda var bunu kimsə bilemez Allah büyük
Zeynepefem gunelnasirli97 evet oyle birde cok duyuyorum sonucu kötü çıkıp sağlıklı doğan çocuk. Yani bu testlerin doğruluk oranı düşük.. neden boş boş yapıyorlar hic anlamam. Bir tedavisi de yokmuş . Boşuna insanların kafasını karıştırıp üzmekten başka işe yaramıyor anlaşılan