baby0707 Meral_63 ay insallahhh oglum var bi tane gonlumuzden gecende kiz ama doktor daha belli olmaz dedi
[silindi] Meral_63 Zelis_ozdrgn YuvarlanamayanPaanda Ayfersalih28 Benimkini de tahmin eder misiniz doktor da tahminde bulundu ama umarım değişmez😍
baby0707 Ayfersalih28 ay insallahhh doktor belli degil daha dedi ama gonlumuzden gecen kiz saglikli olsunda daha onemlidi o tabi
Zelis_ozdrgn baby0707 Arada hiç çıkıntı yok benim oğlumun bu haftalarda böyle küçük bir çıkıntı vardı üç hafta sonra zaten net erkek olduğunu söyledi Allah gönlünüze göre versin inşallah sağlıklı olsun
bebek308_ YuvarlanamayanPaanda ya aslında diktor erkek dedi ama çukulata yediğim için çok hareketliydi ve anca bunu yakaladık 😂😂😂😂
bebek308_ YuvarlanamayanPaanda vala cnm çukulata yediğim için durmyordu zor bu pozisyonu yakaladık ama doktor erkek dedi ikili tarama testine gitmiştim cnm orda utrasyonda bi tık detaylı baktı