sibelipek3101 Adet olmam gerekiyor. Adet ağrısı gibi ağrım var ama olamıyorum. Kondomu geç taktik son ilişkide.acaba olma ihtimali var mı o düşündürüyor beni
lavinya90 sibelipek3101 normalde adette göğüs hassasiyeti olmuyor benim. Göğüslerden anlamıştım. Test yapmıştım.
senaaaaaaaaaa sibelipek3101 ben de hamileliğimi burdan anlamıştım ağrı çektim ama regl olmadım test yapmıştım
sibelipek3101 lavinya90 adet ağrısı gibimiydi peki sanki kanama oluyro gibi bakıyorum ama hiç birşey yok
lavinya90 lavinya90 yani ben bilmiyordum zevk suyu dedikleri şey hamile bırakabiliyormuş. Yani hiç boşalma olmadı.
lavinya90 sibelipek3101 öyle oldu yani eşim hiç bi.şekilde kaçak olmadığını iddia ediyor. 3 yıldır şansa hamile kalmıyormuşum.
lavinya90 sibelipek3101 evet ay bacak ağrısı bel ağrısı şiddetli sonra bulantı başladı ama dediğim gibi göğüs hassasiyetine uyanmalıydım. Ben adetim gecikti sandım. Reglin üzerinden 1 hafta geçince test yaptım. Hani hamile olmadığıma emin olayım diye.
sibelipek3101 Meral_63 ablamla aynı zamanda oluyorduk ablam oldu bitiyor tarihi hatirlamiytoum mmalesef ki
Meral_63 sibelipek3101 kaderde ne varsa odur hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🏼 öğrenince haber et ama