Kızlar merhaba. Biz 16. Haftanın içindeyiz bu hafta kontrolümde doktor alttan muayene etti . Erken doğum riski var mı diye bu haftalarda kontrol ediyormuş . Bizim tam 25 yani sınırda çıktı. Fitil ve demir ilacı verdi onu kullan 1 ay tekrar bakalım dedi. Evimiz dublex merdiven inip çıkmak zorunda kalıyorum sizce sıkıntı olur mu? Veya neye dikkat etmem lazım başka