Btl42 Merhabalar kızlar 27 haftalık hamileyim dün rahmimde ara ara sancı var diye bugün doktora gittim böbrek genişlemesi varmış ama onun için biley vermedi bide bebeğim çok aşağıda kafası rahmimde nerdeyse erken doğum riski dedi vajinal progestan verdi magnezyum verdi bu şekilde olup ileri ki haftaları gören yada haftasını gamamlayan oldu mu ben çok korkuyorum erken doğum olur diye
Muzika Btl42 bana da 28+4 de erken doğum riskim olduğu söylendi. Şu an 32+2 olduk. İlaçlar iğneler serumlar ve istirihatle devam ☺️
Muzika Btl42 evet canım yatıyorum. Wc banyo için kalktım. Bi de yemek için kalktım. Ama asırı baskı olduğu için yemeği de uzanarak yemeye başladım son bir haftadır
Nurperi Bende bu gün üç saat sanciyla hastaneye gittim hastanede sancilarim azaldı eve geldim 31.3 haftalığım korkuyorum erken olacak diye
Btl42 Muzika ben de yatıyorum ama ister istemez evin içinde kalkıyorsun inş zamanında gelir bebişlerimiz 🙏