Bence ebebekte falan gördüğümüz telsizlere ya da bebek kamerası şeklinde olanlara hiç gerek yok. Aşırı bir para vermenize de gerek yok. O tarz kameralarda çekmeme problemi yaşayanları duydum. Evim iki katlı olduğu için risk benim içiniz Ben xiaomi’nin bir kamerasını kullanıyorum 2 aydır çok memnunum, telefona uygulamasını indiriyorsunuz oradan takip sağlanıyor. Yeterli oluyor bence