beyzanuruzumcu8087 Yaswinn valla ben kundak tercih ederdim cnm bende Eylül’de doğum yapiyorm ama gene kundak yaparım
Ruruu Yaswinn yenidogan bebekler icin kundak daha saglikli ben kundak aldim biraz buyuyunce uyku tulumuna gececegim insallah
tahamommy Yaswinn kışın yenidoğan olacağı için kumdak iş görür zaten, uyku tulumu daha dönen bebekler için ideal üstleri açılmasın diye
beyzanuruzumcu8087 Yaswinn ilk doğduğun da komple kundaklarim bir muslin le Allah kısmet ederse sonra dan yarışma geçerim
tahamommy Yaswinn olabilir tabi ama gereksiz geliyor bana bi zaman sonra kullanılmayacak bi müsline sarsanda olur