SevdaNurum Kızlar 29 haftalık gebeyim. Karnım gün icinde bi cok kez pıt pıt atıyor. Bazen 5 dk. Bazen 15 dk. Anlayamadım neden acaba? Hıckırık desem bukadar olur mu?
Aleynaabirke SevdaNurum bebis hickirik tutuyo evet bendede bazen uzun duruyo acaba kalbi mi doye dusunuyorm o kadar uzun surunce belkide kalp atisidir
Migrenligebe SevdaNurum hickirik, 37 haftaligiz dun ultrasonda karnim dediginiz gibi atmaya basladi, bi baktik oglumun agzi acilip acilip kapaniyo, harika bi goruntuydu 😂
Sedaahmet Ezgisu benimki genelde akşamları hıçkırıyor. Hergün değil ama arada bi oluyor. Gece yatarken cok oluyor özellikle. 😁
Beyzagzn Bende 29 haftaligim sag tarafima toplaniyor bi sertlik oluyor dirsek gibi falan sizde de oluyor mu :)
BMA Beyzagzn ayni sey bendede oluyor ben dirsek degilde kafasi diye düşünüyorum 🤗🤭🤭cok guzel oluyor ama yaaa erkek mj sizin bebis
Deletedmom421 Benimde oluyo 🥰🥰 birde hanımlar kasığım sol tarafında çok küçük sancı mı desem damarım eziliyo gibi değişik bi durum olmaya başladı 1-2 saniye sürüyor 27+2 den beri şuan 28+5 sizinde böyle oluyormu
BMA Beyzagzn evet canim erkek normalde solda erkek oynar derler oyuzden sordum kime sorsam öyle diyo benimde oğlum soldaydi heo diyorlardı 🤣🤗kac haftalikti sizin