Bugünde ben doğum hikayemi anlatıyorumm. 4 gün önce spinal anestezi ile sezeryan oldum. Doğuma girerken nedense tüm korkum gitti sadece heyecan vardı. Doğumum çok eğlenceli ve güzel geçti. Fakat sonrası ölüm… elbette her beden her doğum her iyileşme süreci farklıdır ama benim icin cok fazla zor oldu. Allah affetsin ölmek istedim. Anestezi geçince yavaş yavaş ağrılarım başladı. Hastanede ağrıdan çığlık çığlığaydım bebeğime bakamıyordum bile. En kötüsü de lavabo ve gaz ihtiyacı neredeyse 3.günde oldu. Diğer bütün hastalar 1. Günde gaz çıkarmış rahatlamıştı. Hemşire lavaboya çıkaracak serum verdi o bile işe yaramadı. En son lağman yapıldı o şekil oldu. Tabi sonradan hâla devam etti. sonra evime geçtim. Simdi de aşırı derece dikiş ağrılarım başladı. Asla tek oturup kalkamıyorum yatamıyorum bir yandan da bebeğimi emzirmek zorundayım ve göğüslerim yara dolu ikisinin acısını ağrısını anlatamam bile. Bugün 4. Günüm hâla da ağrıdan ağlıyorum. Hayatımın en zorlu süreci. Bilmiyorum bu kadar zor beklemiyordum sezeryanı ve ilk gebeliğim. Herkesin hikayesi nasıldır bilemem ama ben cok zorlandım, zorlanıyorum.. Allah bütün anne adaylarına yardım etsin 🥹🩷