ersancar Kızlar yarın misafirlerim var çikolatalı ıslak kek yapacağım bir sürü şeyler yapacağım çikolata ıslak keki bugün yapsam buzdolabında saklasam streçleyip yarına kadar bir şey olur mu
DuruDefne_mommy ersancar hiç bir şey olmaz hatta dinlenince daha da güzel oluyor ben genelde öyle yapıyorum 😊
Turuncukelebek ersancar ben hep. Ole yapıyorum hatta daha güzel olur yarına kadar buzdolabında dinlenmesi sosunu iyice çeker tatlılar 1 gün önceden yapılır zaten