Serapkayaa1234 Tecrubeli anneler yorum yapabılırmı cunku sunı sancıyı anca çeken bilir sezeryanıda aynı şekilde. Bugun 40 haftalık oldum nst’de sancı v.s çıkmadı 38. Haftadan beri doktorum ne dediyse denedım yaptım zaten 8. Ayıma kadar çalışan biriydim son 1 aydırda hertürlü şeyi yaptım hic açılma yok halen etki etmedi bugunde doktorum 41. Haftada gelmesse yatışını yaparız ya sunı sancı yada sezeryan istegine baglı dedi napıcam ben hic acılması olmayıpta sunı sancı alan oldumu kızlar aranızda? Sezeryandan cok korkuyorum ama sunı sancınında cok kotu oldugunu duydum hep bide şöyle düşünüyorum egerki sunı sancıya ragmen acılma olmayıp sezeryana alırlarsa resmen 2 türlü dogum acısını çekmiş olucam. Cunku böyle insanlarda varmış sunı sancı alıpta doguramayanda varmış. Kafam cok karıştı yemın ederım doktordan geldim direkt dudagımda ucuklar çıktı birden bire cok korkuyorum ılk gebeligim nelerle karsılaşcagımı bilemiyorum 😢
Annemoji Serapkayaa1234 Benim arkadaşımın doğumunu sıfır açılmayla ve suni sancıyla başlattılar ve Vajinal doğurdu. Ama evet açılması olmayanda olur eğer ben yapamam derseniz direkt sezaryen deneyin çünkü suni sancı gerçekten zor tabi acı eşiğine göre değişebilir ama çoğunluk zor olduğunu söylüyor. Ama denemezsem içimde kalır belki açılma olur dersenizde deneyin belki açılmanız olabilir
Ecisbicis Serapkayaa1234 suni sancıyla kendi sancınız arasında bir fark yok, sezeryanla kıyaslamayın bence onun da sonrası zor
Fatmakrkz Serapkayaa1234 canım bir avazda kurtar inşallah. Şimdi ben normal doğumu anlatıp korkutmak istemem benimki çok zordu. Sıcak suyu aç oturur şekilde beline tut çok faydası oluyor. Benimde açılmam yoktu. sancım vardı ama nstde çıkmıyordu oda.çatı muaynesi yapa yapa açıyorlar zaten. Bana tekrar sorsalar sezeryan derdim sanırım çünkü bir farkı yoktu. hala düzelemedim mesela. Sen hangisini iistiyorsan dene tabiiki hangisi olursa olsun başarabileceğine inan ♥ gerçekten anneler çok güçlü mucizevi birşey. Umarım ağrısız acısız bir doğum yaşarsın ♥
dunyamyavrularim12 Serapkayaa1234 ben hiçbirşey yapmadım doğum bir an önce oksun diye . Sadece temizliğimi son günlere bıraktım maksat devamlı hareket içerisinde olayım . Hiç beklemediğim bir anda suyum geldi 40+3 de . Ve ben doğuma gittim akşamına inanır mısın o an Altan muayene oldum rahat olun siz istediğiniz zaman değil bebek ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor
Balumudum Bende burda bekliyim aynı şekilde bende öyleyim açılma kontrolü yapmadı pazar gününe kadar gelmezse pazar sunş sancı vericeğini eğer değişiklik olmazsa pazartesi sezeryana alıcağını söyledi direk sezeryan mı olsam bilemedim 🤷♀️
Serapkayaa1234 Balumudum cok kararsız kalıyor insan napcagını bilemiyor Allahım hakkımızda hayırlısını versin canım🥹
Serapkayaa1234 Ecisbicis anladım sen kendı sancınla sunı sancıyıda cektınmı canım biliyomusun yani fark yok dedigine göre
mavikusasel Benim de suni sancı ile oldu. Aci eşiğim çok düşük. Ben çok zorlandım. Çok korktum. Ama doğum ve sonrası dikişlerin iyileşme süreci iyi geçti. Sezaryen dikişinden daha çok korkmuştum. Buradaki arkadaşlarin yorumlarından ve çevremdeki arkadaşlarin yorumlarından dolayı sezaryen istemedim. Ama acı eşiğim çok düşük olduğu için çok zorlandım. Allah’tan özel hastanede yaptım doğumu da duşta sıcak su tuttum bel ve karın bölgeme yoksa o acıya dayanamak çok zordu benim için…
Momygueen Serapkayaa1234 ben suni ile doğurdum kendi sancım vardı ama çoğalmıyodu suyumda geldiği için doktor daha fazla beklemek istemedi suni verdi açıklığımda yoktu 1 cm ydi gerçekten suniyle kendi sancın arasında fark yok aynı sancıyı damar yoluyla veriyolar sadece ben 5 saat suni sancı sonucu doğurdum yani şöyle söyliyim suninin ekstra bi zorluğu yok genel olarak sancı zor bişey zaten ama denemeye değer olduğunu düşünüyorum 🌸
Ecisbicis Serapkayaa1234 ikisini de deneyimleyenler var biraz araştırırsanız onlardan da aynı şeyi duyabilirsiniz, ona bakarsanız her doğum kendine özel, herkesin acı eşiği farklı, başkalarına soruyorsunuz ya, bir de kızıyorsunuz hayret bir şey😂
Serapkayaa1234 Momygueen anladım canım tesekkur ederım bakalım nasıp artık hayırlısı neyse o olsun dıyorum bende
Serapkayaa1234 Ecisbicis ben kızmadımki ne alaka sadece arasında fark yok demıssınya ikisinide yasadınmı dedim kızmak ne alaka ya 😂😂
Musemma06 Bende 41 haftalıkken sunniyle doğurdum kendi gelmedi hiç açıklığım da yoktu tam 13 saatte doğum oldu zaten son 1 2 saatinde sancı hissediliyor geri kalanı 10 dakika da bir 5 dakika da bir. Son saatlerde yoruyor sadece ama doğar doğmaz Bi anda kuş gibi hafifliyorsunuz ne ağrı ne sancı hiç bişey kalmıyor
Serapkayaa1234 Musemma06 tesekkurler canım bakalım hayırlısı neyse o olsun diyorum artık herkesin fikri farklı oluyor çünküü 🥹
Serapkayaa1234 esme3066 ah vallahi napcam bilemedım herkes farklı bırsey diyor herkesin acı esigi farklı cunku artık hakkımda hayırlısı neyse o olsun 🥹
cavbella Serapkayaa1234 suni sancıyla yaptım ilk doğumumu inşallah şimdi de normal olur bir terslik olmaz diye dua ediyorum. Evet kolay değildi ama sezaryenden daha çok korkuyorum ben